//
you're reading...
Plantaardig

Plantjes!

Zoals je misschien al hebt gelezen in de – beknopte – informatie over mij, kweek ik groente op balkon (en in de vensterbank). Ik vind het ontspannend om bezig te zijn met de planten en vooral ook om er af en toe eens rustig naar te kijken. Het mooiste is dat je uiteindelijk nog eens groente, fruit of kruiden overhoudt die qua kwaliteit vele malen beter zijn dan wat je in de supermarkt kunt kopen.

 

Tot nu toe heb ik radijs geoogst, zowel rode, gele als witte, en sla in allerlei soorten en maten. Ik heb een aantal kruiden lang vers op voorraad gehad, nu ligt een deel daarvan in de vriezer. Het is ook erg fijn om je sla of kruiden van balkon te kunnen halen als je ze nodig hebt, in plaats van er de deur voor uit te moeten en dan nog eens anderhalve euro kwijt te zijn voor drie takjes tijm. Vanmiddag heb ik wat foto’s genomen op balkon, om jullie een indruk te geven van hoe het eruit ziet.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Instagram

Dag, zomer! Of liever gezegd: dag, drie zonnige dagen gevolgd door de moesson!  #herfst #winterslaap #ishetallente

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.074 andere volgers

Categorieën

