//
you're reading...
Eten en drinken

Taart!

Hoewel het niet zo goed is voor de lijn, heb ik een nieuwe hobby. Een tijdje geleden zag ik voor het eerst op internet foto’s van mensen die zich bezighielden met taartdecoratie en ik vond het meteen leuk. In eerste instantie heb ik er niets mee gedaan, maar nu heb ik wat spulletjes besteld en al een beetje staan oefenen met fondant, botercrème en marsepein en ik vind het leuk om te doen.

 

Bij deze een foto van mijn allereerste uitprobeerseltjes. Het stelt nog niet zo veel voor, maar het ging me echt om het oefenen, het maken van botercrème, uitproberen hoeveel kleurstof je eigenlijk nodig hebt en het spuiten van vormpjes (moeilijk!). Het maken van marsepeinen figuurtjes viel me heel erg mee, maar helaas heb ik die al opgegeten voor ik er foto’s van kon maken.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Instagram

Nieuw huis!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.161 andere volgers

Categorieën

