//
you're reading...
Eten en drinken

Verjaardagstaart

Het is wel een beetje laat, maar bij deze dan alsnog een foto van mijn verjaardagstaart. Op de probeerseltjes na die ik eerder op m’n blog heb gepost, heb ik nog nooit echt iets gedecoreerd. Dit is dus mijn allereerste taart en hij is erg mooi gelukt.

De taart is gemaakt met cakemix van deleukstetaarten.nl. Ik heb de taart uit de vorm gehaald en vervolgens recht afgesneden, zodat hij mooi glad was. Daarna heb ik hem in drie lagen gesneden. De onderste laag is besmeerd met kant-en-klare lemon curd van Chivers en de bovenste laag met lavendelroom (slagroom met gedroogde lavendel). Vervolgens heb ik de taart een klein beetje afgesmeerd met lavendelroom, voor het laten plakken van het marsepein en het wegwerken van wat kleine oneffenheden. Tot slot heb ik de cake bekleed met paars marsepein en versierd met wat bloemen die ik heb vastgezet met lemon curd.

Verjaardagstaart

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Instagram

Nieuw huis!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.161 andere volgers

Categorieën

