//
you're reading...
Algemeen, Eten en drinken

The Insiders

Twee weken geleden ongeveer werd ik door iemand op een forum geattendeerd op The Insiders. Dit is een website waar je jezelf in kan schrijven om nieuwe producten te testen. Omdat ik altijd gek ben op nieuwe producten, heb ik me meteen ingeschreven.

Vanochtend ging dan de deurbel en ik kreeg een flink pakket in mijn handen gestopt van de postbode. Ik had geen idee wat het was, ik had toch niks besteld? En het rammelde ook nog eens.

Snel met een zwaar pakket drie verdiepingen opgelopen en het plakband eraf getrokken — grote verrassing:

The Insiders mixdranken

plastic bekertjes, Captain Morgan & cola, Gordon's gin & tonic, Smirnoff & apple juice, J&B & cola, Smirnoff glas en Captain Morgan sleutelhanger

Ik hoop dat er nog veel meer van die leuke acties komen. De drankjes zijn inmiddels verkrijgbaar bij Albert Heijn en zullen later bij andere winkels instromen in het assortiment. Laat eens een berichtje achter als je ze al geprobeerd hebt!

Heb je interesse om zelf ook nieuwe producten te testen? Meld je dan gewoon aan. Het kost niks, de enige voorwaarde is dat je andere mensen ook kennis laat maken met het product en op de website rapporteert wat jij en je omgeving ervan vinden.

Reacties

3 gedachtes over “The Insiders

  1. Oehoeh, spannend! Ik ga me ook aanmelden! 🙂 Gaat het goed met je? ‘k Maak me soms zorgen over je twietjes… mail je me gauw terug? En/of zullen we vlug een keertje afspreken? ‘k Denk aan jou! Liefs van Martine x

    Geplaatst door Martine Mussies | 27 juli 2009, 20:04
    • Jij was aan zet qua mail volgens mij 😉 Maar ja, zou leuk zijn om wat af te spreken – en dat heb ik al drie keer of zo gezegd, maar ik heb soms nogal een gebrek aan initiatief. =)

      Geplaatst door aliciajennifer | 27 juli 2009, 20:34

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: The Insiders « Alicia's Weblog - 28 juli 2010

Geef een reactie

Instagram

Als je - hoe waar ook - Balkenende ongegeneerd "hun Harry Potter lookalike" noemt in je boek, ben je wat mij betreft af. Wat een slecht geschreven boek van iemand die zogenaamd niet boos was. Nee hoor, hij maakt anderen zwart vanwege het recht op de waarheid, niet omdat hij wraak wil...

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.067 andere volgers

Categorieën

