//
you're reading...
Eten en drinken

Chenet Fashion Cassis

Tsja, wat zal ik er eens van zeggen. De naam zegt het al, is het niet? Chenet — de slobberigste onder de slobberwijnen — goes fashionable.

(Ja, inderdaad, die wijn die je oma drinkt. Maar die drinkt dan waarschijnlijk die ene met de gele dop. Of als ze getraind is, die met de paarse dop – die ze merlot noemt zoals je het schrijft, rijmend op marmot.) 

 De rechter stond sinds maandag bij Dirck III. Mijn eerste reactie toen ik de flesjes zag was dat ik het acuut zou kopen  — als ik een feest moest organiseren voor het COC… (nofi).

 (Ok, stiekem vond ik paars met roze best schattig – maar laten we dat even tussen ons houden).

Waar het om draait, is het te drinken? Nou, het viel me mee. De eerste slok vond ik wat kunstmatig, maar als je even aan de bijsmaak went is het best fris en fruitig. Mijn kopje thee glas wijn is het niet helemáál, maar voor een feestje is het prima, en voor een zomerse picknick zijn die kleine flesjes met schroefdop uitermate handig.

(Ja, inderdaad, ik bedacht me ook net dat het niet echt weer is voor een picknick).

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Instagram

In de categorie 'redenen waarom ik een slechte veganist ben'. Ik heb veel te dieronvriendelijke humor.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 931 andere volgers

Categorieën

