//
you're reading...
Algemeen

Hoe geen koffie te zetten in zeven simpele stappen

Ik kwam tijdens het terugbladeren in de krochten van mijn online-geheugen de volgende machtig interessante cursus tegen. Teleac had geen interesse, maar gezien de maatschappelijke relevantie wilde ik jullie het niet onthouden.

Stap 1: Doe geen water in het koffiezetapparaat.

Stap 2: Vergeet het filterzakje.

Stap 3: Doe geen koffie in het filterzakje.

Stap 4: Zet het apparaat niet aan.

Stap 5: Vergeet vooral de pot eronder te zetten.

Stap 6: Schenk de koffie niet in.

Stap 7: Laat de koffie in het kopje koud worden.

Uit (jarenlange, mag ik wel zeggen) persoonlijke ervaring kan ik melden dat met name stap vijf een aanrader is. Die geeft de meeste troep, de minste koffie en de grootste kans op kortsluiting. Of je moet een van die zeldzame apparaten hebben waarbij de druppelstop echt werkt.

In de volgende editie misschien ‘hoe flambeer ik een huis in tien minuten’. Ik heb het zondag geprobeerd, maar het is net niet gelukt. Het begon in ieder geval met de wens om popcorn te maken, de rest mogen jullie zelf uitproberen (red: do try this at home). Als ik meer informatie heb, post ik het recept meteen. Mocht het je eerder lukken dan mij, stuur dan vooral foto’s, of plaats je success story op youtube.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Instagram

Nieuw huis!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.161 andere volgers

Categorieën

