//
you're reading...
Eten en drinken

Maak de smaak

Zoals de meesten van jullie ondertussen vast wel meegekregen hebben, heeft Lays een actie waarbij je geld kan winnen voor het bedenken van een nieuwe chipssmaak.

Ook ik heb mijn geluk beproefd – wat ik heb ingevuld ga ik hier natuurlijk niet vertellen, anders gaan jullie ook allemaal die smaak invullen 😉

Ik wilde jullie een aantal absoluut kansloze namen echt niet onthouden.

In de categorie “Spellingscontrole is voor watjes”: Pepermunt schips, schrimp & fennel, kipkuiden, tamaten met paprika, maceroni en mijn favoriet salami-union.

In de categorie “too sexy for my crisps” horen zeker de Balkenende chips thuis, maar ook van sla feest, Italiaanse fun en 7 kruiden sensatie word ik onmiddelijk wild. Not.

Italian herbs with tartufo vind ik veel te chic.  Ik wil gewoon m’n armen tot aan m’n ellebogen in een zak met vieze, vette, zoute troep steken en de dorst wegspoelen met alcohol of ongezonde suikerdrab. Geen truffels in mijn chips alsjeblieft. Dalijk moet ik ze nog met mes en vork eten!

In de category “Leuk geprobeerd” (ook bekend als de categorie “Fifteen seconds of fame”) nomineer ik Broodje knakworst, Groeten uit Brabant jong!, Groentesoep in een zak en Lees aardappel!

Natuurlijk moeten er ook nog drie mensen winnen, dus bij deze dan nog even een paar leuke/serieuze inzendingen. In het kader van ‘positief denken en leven’, alhoewel het naar mijn bescheiden mening nog altijd leuker is om mensen uit te lachen, maar vooruit.

Picalily circus is een leuk grapje, maar jammer van de spelfout. Ook vind ik Inderdaad Nootmuskaat wel grappig. Maar da’s dan meer omdat het rijmt en omdat ik van nootmuskaat hou. Verder denk ik dat Wasabi een serieuze toevoeging aan het assortiment zou kunnen zijn, al is het dan geen originele naam. En voor de mensen die van rare smaken houden is Pindakaas misschien niet eens zo gek De leukste die ik tot nu toe heb gezien is Mocro flavour. Jammer dat ik niet kan lezen hoe het dan precies gaat smaken.

Als je ook mee wilt doen, kijk dan op de niet al te gebruiksvriendelijke website http://www.lays.nl/ Totaal nutteloos, want ik win toch, maar voor de volledigheid…

Reacties

2 gedachtes over “Maak de smaak

  1. “Italian herbs with tartufo vind ik veel te chique”

    voor iemand die in dezelfde post afgeeft op taalfouten van anderen, kan dit eigenlijk niet. Het is chic! Tenzij het gaat om chique chips.

    Geplaatst door Herman | 9 mei 2010, 18:39

Geef een reactie

Instagram

Nieuw huis!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.161 andere volgers

Categorieën

