//
you're reading...
Algemeen

The Insiders

Al eerder heb ik geschreven over The Insiders – een site waar je je kunt aanmelden om allerlei leuke spulletjes te testen. Ik heb al eens mixdrankjes mogen testen en al een keertje wasverzachter van Silan.

Onlangs heb ik mezelf opgegeven voor het testen van de Philips Lumea en ik ben een van de gelukkigen die geselecteerd zijn! Lumea is een nieuwe manier om thuis haar te verwijderen met lichtflitsen. De behandeling is pijnloos en de haartjes blijven veel langer weg dan bij scheren. Hij moet deze week binnenkomen, ik ben erg benieuwd hoe het zal bevallen.

Reacties

2 gedachtes over “The Insiders

  1. Ik heb deze aflevering door gestuurd naar een haarexpert.
    Vriendelijke groet.

    Geplaatst door Rob Alberts | 28 juli 2010, 22:06
  2. Ik heb de Philips Lumea nu via The insiders al 8 weken en ik heb er zowel positieve als negatieve ervaringen mee. Negatief vind ik de prijs, echt veel te hoog maar IPL behandelingen in de salon zijn ook duur. Nu heb ik al mijn bevindingen met de philips Lumea in een review gezet op http://lumeareview.nl/philips-lumea-review/

    Geplaatst door philipslumeareview | 14 januari 2012, 19:40

Geef een reactie

Instagram

In de categorie 'redenen waarom ik een slechte veganist ben'. Ik heb veel te dieronvriendelijke humor.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 931 andere volgers

Categorieën

