//
you're reading...
Algemeen

Monthly update

Goede voornemens volhouden blijft lastig, dat blijkt. Ik wilde eigenlijk (bijna) dagelijks bloggen, maar het is wellicht al opgevallen dat dat niet helemaal gelukt is.

Vorige maand was mijn laatste werkdag bij mijn vorige werkgever. Die was wel zo vriendelijk om nog te bellen op wat officieel mijn laatste werkdag was, ook al was ik twee weken vrij. Om me sterkte te wensen bij mijn nieuwe baan. Geen succes, nee sterkte. Die sterkte had ik in de drie jaar daarvoor beter kunnen gebruiken.

Vorige week dinsdag was mijn eerste dag bij Greenwheels en wat een verademing was dat! Eindelijk niet meer iedere dag opstaan met het gevoel dat je alleen maar je bed uitkomt omdat je nu eenmaal geld moet verdienen om het dak boven je hoofd omhoog te houden, maar normale collega’s hebben en bijdragen aan een bedrijf dat iets nuttig levert en weer eens iets nieuws leren. Maar goed, zo’n verandering kost altijd wat tijd om aan te passen en energie om alle nieuwe informatie in je hoofd te proppen, dus vandaar dat het bloggen er een beetje bij ingeschoten was.

Maar ik hou nog steeds van jullie hoor. Allemaal. Of had ik dat nu moeten bewaren voor Valentijnsdag?

Reacties

2 gedachtes over “Monthly update

  1. Fijn om te lezen dat je met plezier naar je nieuwe werk gaat!
    Fijn weekend en vriendelijke groet.
    PS1: voor maandag een fijne Valentijn ……

    Geplaatst door Rob Alberts | 12 februari 2011, 16:28
  2. Heel veel SUCCES meid, bij je leuke nieuwe job! En jahoor, ik hou ook nog van jou, ondanks de grote blog intervallen. Werken bij Greenwheels, helemaal goud en helemaal van deze tijd! Ik kom die auto’s echt overal tegen en zo te zien is het concept succesvol. Mooi. Rij je nu zelf ook in Greenwheels auto’s?

    Geplaatst door vandraeckensteijn | 12 februari 2011, 19:46

Geef een reactie

Instagram

Nieuw huis!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 1.161 andere volgers

Categorieën

