//
you're reading...
Geen categorie

Originele versierpoging

Zojuist was ik weer een poging aan het doen om een conditie op te bouwen, in de aanloop naar de Vredesloop waar ik over minder dan een maand de 5 kilometer hoop te lopen. Na het lopen moet ik van mijn Endomondo-schema altijd vijf minuten wandelen. Net toen ik begon met wandelen, kwam er een man op de fiets naast me rijden – aan de linkerkant van de weg, op de stoep, dus ik had al zo’n vermoeden van wat er ging komen.

En jahoor… Terwijl ik net aan het uitwandelen was, met mijn overly large behind in een niet al te flatteuze driekwart tight, hijgend en met het zweet dat in straaltjes uit mijn pluizige haar over mijn tomaatrode hoofd liep, zei de man: “Ik wil graag zeggen dat ik je een mooie vrouw vind.  Ben je alleenstaand?”

Reacties

2 gedachtes over “Originele versierpoging

  1. Als ik op de fiets een hardlopende jongedame tegenkom, vraag ik soms of ze een stukje bij me achterop willen. Dat aanbod slaan ze steevast af, maar wel met een glimlach.
    Veel succes bij de Vredesloop.

    Geplaatst door Hans Verbeek | 24 augustus 2013, 17:49

Geef een reactie

Instagram

In de categorie 'redenen waarom ik een slechte veganist ben'. Ik heb veel te dieronvriendelijke humor.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 931 andere volgers

Categorieën

